neděle 30. března 2014

Yuri povídky jsou zpět!

Zdravím všechny své fanoušky, kteří milovali mé dokonalé povídky,
božiněžel jsem měla smůlu a ti hnusní, pyjatí otroci Hircina se proti mému dokonalému blogu spikli a již ho pravděpodobně neobnoví. Proč? Na to vám jednoduše odpovím dvěma slovy, která zodpoví všechny vaše dotazy: TV Hovna. Tito pyjatci mi až příliš záviděli, že můj blog byl nejlepší na světě, že jejich tomu mému nesahá ani po kotníky a že neumí tak nádherně vyprávět jako já. Jako výmluvu použili to, že jsem tam hodila odkaz na Morrowind, a když jsem jim odpověděla s tím, že už je pryč, dostala jsem od nich dobré vysvětlení, proč jsem stále zablokovaná. Cituji:
"..."
Pokud si ovšem myslí, že tímto nadobro skončím, tak se náramně spletli. Dál budu šířit své poselství, ale prostřednictvím blogspotu. Zálohovala jsem si všechny povídky a v blízké budoucnosti je vydám i zde, takže se nemusíte bát, že budete ochuzeni. Také hodlám dokončit rozepsané povídky a samozřejmě i napsat povídku Poslední Květina, dojemné lovestory o zachraňování deštného pralesa, a také dramatický a napínavý příběh o mladíkovi Anarovi Hillovi (který vystupoval v Andělském Hlasu a také ve hře o Ouce). Také se dozvíte spoustu zajímavostí o světě, kde se odehrávají veškeré moje příběhy. Máte se zkrátka na co těšit.
A i když jsem na blogspotu, stále budu vyjadřovat své názory na blogu. Přestože riskuji, že mi něco hrozného provedou. Blog je jako Morrowind, nenávidí cizince.

S láskou (a s nenávistí)
vaše Yuri

10 komentářů:

  1. Když jsem zahlédla jméno Martina Long, napadlo mě hned - to je ta kráva z feministky.com :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, jsem slavná :D Ale už na starém blogu jsem se otevřeně přaznala k feminismu. Zhyňte, pyjatci! :D

    OdpovědětVymazat
  3. oooo <33 konečně jsi zpátky :-)) jinak děkuji za tvůj krásný komentář, moc mě potěšil. :) Maky, z blogu lucyhale.blog.cz <33 díky za návštěvu mého blogu. :) jsi nejlepší :))*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maky súhlasím :) Aj ja strašne ďakujem za krásny komentár :) PS.si skvelá ! Konečne si sa vrátila ♥♥ Naya Monteith -hq-leamichele.blog.cz

      Vymazat
  4. Jupí! Jdu bouchnout Rychlýš špunty! Počkat... ony mi došly! Tak... předstírejme, že jsem je jakože bouchla jo?

    OdpovědětVymazat
  5. Fůůj, nejhorší blog na světě!!!
    P.S: Píšu líp!!
    P.P.S: Otřesný dess!

    OdpovědětVymazat
  6. som rada že môj život nestráce zmysel

    OdpovědětVymazat
  7. Yuri!! Konečne jsi zpátky!!!!! <3 <3 Já se šla kouknout na tvůj blog a najednou "blog je pozastaven" :( štve mě, že tě vyštvali z blog.cz... mělas fakt nejlepší blog na světě!!!!! :3 Jsem tvuj velkej fanoušek :3333 <3 Klaním se před tvým proroctvím!!!
    Jo a stejně tak se těším na povídky, dost mi chybí :) <3

    Největší obdivovatelka Míša :3

    OdpovědětVymazat
  8. Chcípni kurvo nadržená, CHCÍPNI!!!!

    OdpovědětVymazat